Mulla on siellä pöytä! Teltta löytyy siis lasipalatsinaukiolta ja olen lauantaina ja sunnuntaina myymässä mun ja Inéksen Meksikossa-sarjiksia 7 eurolla kappale!

 

Mulla on siellä myynnissä myös tarroja ja originaaleja, ja mun luonnosvihkoi saa tulla selaamaan ja sanoo muuten vaan moi ja hengaamaan, koska oon siellä yxin kun Sulo on sairas ;_; ja myyn muuten hänen tekemiä pieniä värikkäitä patsaita kera omieni juttujeni, tulkaa katsomaan! 

Sellainenkin jännä juttu on että pidän sunnuntaina puhumassa paneelissa Suspun kanssa klo 15.30 - 16.00 siellä pienlehtitaivaan teltassa, tulkaa kattomaan niin mua varmasti nolottaa enkä uskalla sanoa yhtään mitään. :C 

Mut tunnistaa pinkeistä silmälaseista, blondista tukasta ja siitä että mulla on ainakin toisena päivistä t-paita jossa on lohikäärme jolla on Nicholas Cagen naama